ENG WIRTUALNA UCZELNIA
Strategia Rozwoju

Cele strategiczne

 

  1. zbudowanie wysokiej renomy – marki Wydziału w Polsce i w Europie
  2. zwiększenie liczby studentów krajowych i zagranicznych
  3. tworzenie otwartego i szerokiego profilu artystycznego, badawczego i dydaktycznego poprzez rozwijanie nowych dziedzin i dyscyplin artystycznych i naukowych
  4. doskonalenie poziomu naukowego oraz jakości działań artystycznych
  5. tworzenie nowych kierunków kształcenia odpowiadających na zmieniające się potrzeby kraju regionu, uatrakcyjnienie oferty edukacyjnej poprzez unikatowe studia interdyscyplinarne
  6. tworzenie oryginalnej oferty dydaktycznej, zgodnej z ideą Procesu Bolońskiego
  7. rozwój różnych form kształcenia i studiów podyplomowych, których programy dostosowane są do potrzeb przyszłych pracodawców
  8. ciągłą poprawę poziomu wykształcenia absolwentów wszystkich etapów, form i kierunków kształcenia
  9. poprawa atrakcyjności studiów poprzez stałą pracę nad planami studiów – biorąc pod uwagę oczekiwania studentów wyrażone w corocznych ankietach
  10. zrównoważony rozwój, poprzez zachowanie odpowiednich proporcji pomiędzy tradycyjnymi a nowymi obszarami badań naukowych i kształcenia
  11. zwiększenie udziału profesorów wizytujących z uczelni zagranicznych
  12. stworzenie warunków do osiągania większego stopnia konkurencyjności absolwentów na rynku pracy, większe uwzględnienie w ofercie edukacyjnej oczekiwań rynku pracy
  13. zapewnienie wysokiej oceny parametrycznej Wydziału
  14. rozszerzenie działalności artystycznej
  15. zwiększenie liczby programów badawczych oraz projektów artystycznych wykonywanych w ramach współpracy z podmiotami krajowymi i zagranicznymi
  16. zwiększenie liczby publikacji w wysoko punktowanych czasopismach krajowych i międzynarodowych;
  17. uczestnictwo oraz organizacja międzynarodowych konferencji naukowych
  18. zatrudnianie na Wydziale najlepszych artystów i naukowców
  19. stała kontrola warunków prowadzenia zajęć w celu zapewnienia jakości kształcenia
  20. zwiększenie przychodów z działalności badawczej i artystycznej prowadzonej w ramach grantów oraz programów krajowych i zagranicznych
  21. pozyskanie i wykorzystanie pozabudżetowych środków na potrzeby finansowania procesu edukacyjnego;
  22. zwiększenie umiędzynarodowienia studiów, min. poprzez zwiększenie liczby kursów prowadzonych w językach obcych
  23. zwiększenie wymiany studentów w ramach programów i porozumień z uczelniami zagranicznymi, zwiększenie liczby studentów z zagranicy, szerszy udział studentów w programie Erasmus +
  24. udział studentów w wymianie krajowej w ramach programu MOST
  25. współpraca z interesariuszami zewnętrznymi, w tym szczególnie z instytucjami kultury oraz z instytucjami oświatowymi zarówno z terenów Małopolski jak i całego kraju
  26. poszerzenie oferty praktyk studenckich, realizacji prac dyplomowych oraz staży zawodowych;
  27. angażowanie studentów w życie wydziału i uczelni
  28. wprowadzenie światowych trendów informatyzacji – e‐learning, kształcenie na odległość – poprawa organizacji i przepływu informacji
  29. osiągnięcie wysokiego poziomu profesjonalizmu administracji wydziału
  30. poprawa warunków pracy pracowników Wydziału, zwłaszcza warunków lokalowych w związku z dynamicznym rozwojem Wydziału
  31. unowocześnienie infrastruktury technicznej
  32. wspieranie podnoszenia kwalifikacji przez pracowników
  33. utrwalenie poczucia tożsamości absolwentów z macierzystym Wydziałem
  34. działania w celu zapewnienia  pokrycia kosztów ponoszonych przez Wydział, min. przez szukanie sponsorów;
  35. rozbudowa biblioteki wydziałowej
  36. stała rozbudowa strony internetowej Wydziału i kierunków jako źródło aktualnych i profesjonalnych informacji oraz profili społecznościowych jako portal komunikacji między studentami i pracownikami
  37. promocja Wydziału w mediach i w Internecie
  38. wydawnictwa wydziałowe